Veel gestelde vragen
Betaling, verzending en retournering
Betaling
Op welke manieren kan ik betalen in de Webshop?
Je kunt betalen via iDEAL, PayPal of bankoverschrijving.
Waarom zie ik Mollie als ik betaal via iDEAL?
Mollie is het bedrijf wat voor ons de iDEAL betalingen verzorgt.
Mijn betaling is mislukt, en nu?
Is je betaling mislukt of wil je op een andere manier betalen dan kun je in loggen via onze webwinkel. Klik op "Mijn account", waarna je al je bestellingen inclusief de niet betaalde facturen ziet staan. Klik vervolgens op "nu betalen" achter de openstaande factuur en volg de stappen.
Lukt dit niet, dan kun je mij een mailtje/bericht sturen via 'contact', dan kan ik je eventueel een betaal-link sturen.
Indien (een deel van) de bestelling onverhoopt niet aan de wensen voldoet, kan de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden.
Stuur vóór het retour sturen een e-mail naar [email protected] en vermeld in de e-mail het volgende:
- naam
- ordernummer
- product
- reden van retour
Zodra wij je e-mail hebben ontvangen sturen wij een bevestiging per e-mail.
Nadat de bevestiging is ontvangen kunnen de ongebruikte artikelen worden opgestuurd worden naar:
GijsRadijs
Zuiderparkweg 514
5216 HE DEN BOSCH
De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant.
Als wij het artikel hebben ontvangen betalen wij binnen 14 dagen het betaalde bedrag terug.